понедельник, 17 февраля 2014 г.

Модуль 6

У цьому модулі для мене було ВСЕ,надиво, зрозуміло ! Не скажу , що легко ...

Дуже корисною була робота в групах ! Я кожен день отримую все нове і нове підтвердження ефективності цієї форми роботи. Я почула конструктивні питання і отримала дуже цінну пропозицію щодо поліпшення моєї учнівської роботи .

Ще вчора , читаючи матеріали домашнього завдання , я подумала : "Навіщо? Я адже це знаю ! Мене цьому вчили ! " Але сьогодні я зрозуміла , що ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ особливо важлива ! І не формальна , а обдумана , спланована !

ШАБЛОНИ мені дуже сподобалися ! Є зразок - немає страху ! :-)

Вчилися оцінювати себе !
Форми оцінювання - ЦЕ ЗДОРОВО ! Краще й придумати складно !
Форми оцінювання змусили мене знову повернутися до свого проекту , задуматися над тим , що є пріоритетним в оцінюванні роботи .

Форма самооцінки наштовхнула мене на думку , а чи завжди я сама дію згідно плану , коригую намічений результат і способи його досягнення ? ? ? ? .... І т.д. Перш ніж пропонувати таку форму комусь , ОБОВ'ЯЗКОВО застосую її до себе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий